Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Series The Walking Dead S07e03[Mux - 720p - H264 - Ita Eng Ac3 - Sub Ita Eng] Speranzah torrent

Discussion in 'Horror/Thriller' started by Sonia, Nov 8, 2016.

Share This Page

  1. Sonia

    By:SoniaNov 8, 2016
    Administrator
    Staff Member

    Joined:
    Jun 12, 2015
    Messages:
    3,315
    Likes Received:
    126
    Nazione: USA
    Anno: 2010 - in produzione
    Genere: azione, drammatico, horror
    Stagioni 7
    Episodi: 99
    Durata: 45 min circa
    Lingua: ITA - ENG
    Ideatore: Frank Darabont, Robert Kirkman
    Cast:
    Interpreti e personaggi
    • Andrew Lincoln: Rick Grimes
    • Jon Bernthal: Shane Walsh
    • Sarah Wayne Callies: Lori Grimes
    • Laurie Holden: Andrea
    • Jeffrey DeMunn: Dale Horvath
    • Steven Yeun: Glenn
    • Norman Reedus: Daryl Dixon
    • Chandler Riggs: Carl Grimes
    • Melissa McBride: Carol Peletier


    .: Trama :.

    Rick Grimes is a former Sheriff's deputy who has been in a coma for several months after being shot while on duty. When he awakens he discovers that the world has been ravished by a zombie epidemic of apocalyptic proportions, and that he seems to be the only person still alive. After returning home to discover his wife and son missing, he runs into survivors Morgan and his son; who teach him the ropes of the new world. He then heads for Atlanta to search for his family. Narrowly escaping death at the hands of the zombies on arrival in Atlanta he is aided by another survivor, Glenn, who takes Rick to a camp outside the town. There Rick finds his wife Lori and his son, Carl, along with his partner/best friend Shane and a small group of survivors who struggle to fend off the zombie hordes; as well as competing with other surviving groups who are prepared to do whatever it takes to survive in this harsh new world. Written by Contributors


    The Walking Dead è un drama ricco di azione e suspense che racconta la storia di un gruppo di cittadini americani sopravvissuti a un'invasione di zombie. Guidati dal poliziotto Rick Grimes (interpretato dall’attore inglese Andrew Lincoln, già visto in Afterlife), i superstiti vagano alla ricerca di un posto sicuro dove potersi rifugiare e, lungo il cammino, affrontano numerosi pericoli e conflitti, anche di natura personale: non esiste più un posto dove sentirsi al sicuro e non è più tempo di sperare. Bisogna solo sopravvivere, ad ogni costo!

    Nella sesta stagione vedremo Rick e Morgan impegnati in un duro scontro per contendersi il controllo della città di Alexandria. Sarà proprio questo loro aspro confronto a essere il vero protagonista di questo nuovo capitolo. Il gruppo di Rick però, sembra non essere più compatto come un tempo e molti cominciano a non sopportare i modi con cui il loro capo risolve le problematiche della città. Riuscirà Rick a riportare l'armonia del gruppo senza trascurare le minacce che arrivano dall'esterno?

    La serie campione d'ascolti e vincitrice di due Emmy Awards, è pronta a tornare il 15 febbraio 2016 in prima visione assoluta su Fox con la seconda metà della sesta stagione, a sole 24 ore dalla messa in onda americana. E ci sarà anche Negan.



    .: Screenshot :.

    [​IMG] [​IMG]

    [​IMG] [​IMG]
     

    Attached Files:

Users Who Have Read This Thread (Total: 0)